ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ ΨΑΧΝΩΝ -ΚΑΣΤΕΛΑΣ.
Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΕΙΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΟΙ ΘΡΥΛΟΙ, ΤΑ ΕΘΙΜΑ, ΤΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ, ΤΑ ΕΠΙΠΛΑ , ΤΑ ΟΙΚΗΜΑΤΑ, ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΟΙ ΧΟΡΟΙ, ΟΙ ΕΝΔΥΜΑΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΘΕ ΤΟΠΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΙΛΙΓΚΤΗ ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΗΦΑΓΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.
Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΑΠΙΑΣ ΕΧΕΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ., ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ "'ΠΛΟΥΣΙΑ" ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΤΗΣ ΦΟΡΕΣΙΑ.
ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, Η ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΦΟΡΕΣΙΑ
Η ΦΟΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΝΔΡΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΛΟΥΜΙΣΤΗ. ΤΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΞΙ, ΒΕΛΟΥΔΟ Η ΥΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΡΓΑΛΕΙΟΥ.
ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΦΟΡΕΣΙΑ
Η ΦΟΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΝΔΡΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΛΟΥΜΙΣΤΗ. ΤΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΞΙ, ΒΕΛΟΥΔΟ Η ΥΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΡΓΑΛΕΙΟΥ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ 1910
ΝΕΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΜΕ ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ΒΕΛΟΥΔΙΝΕΣ ΦΟΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΔΑΝΤΕΛΕΣ ΚΑΙ ΥΦΑΝΤΑ ΜΙΣΟΦΟΡΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΝΕΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΦΟΡΕΣΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ΄20 ΜΕ ΟΛΟΚΕΝΤΗΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΕΝΤΗΤΗ ΠΟΔΙΑ Η ΤΡΑΧΗΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΒΑΜΒΑΚΕΡΟ ΥΦΑΣΜΑ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΒΟΛΑΝ |
ΝΥΦΙΑΤΙΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ
ΑΠΟ ΒΕΛΟΥΔΟ Η ΜΕΤΑΞΙ
ΝΥΦΙΑΤΙΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ ΤΟΥ 1924
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΜΕΤΑΞΗ, ΡΟΖ ΜΕ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΑΝΤΕΛΑ΄Η ΣΕΓΚΟΥΝΑ ΕΙΝΑΙ "ΧΡΥΣΗ" ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΤΗΜΕΝΗ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ ΚΛΩΣΤΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ .
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΟΛΟΜΕΤΑΞΗ ΝΥΦΙΑΤΙΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ ΤΟΥ 1918
ΟΛΟΜΕΤΑΞΗ ΡΟΖ ΝΥΦΙΑΤΙΚΗ ΤΟΥ 1922
ΤΟ ΜΕΤΑΞΩΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΝΥΦΙΑΤΙΚΗΣ ΦΟΡΕΣΙΑΣ.
ΑΡΧΕΙΟ: Γ.Α. ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΝΕΑΝΙΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑΑΡΧΕΙΟ: Γ.Α. ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΠΟΛΥ ΝΕΑΝΙΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ ΚΑΡΟ- ΡΟΖ ΤΟΥ ΑΡΓΑΛΕΙΟΥ ΤΟΥ 1912.
ΤΟ ΖΗΠΟΥΝΙ ΚΑΙ Η ΠΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΦΑΣΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΔΑΝΤΕΛΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΠΛΕΚΑΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΚΛΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΑΝ ΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΕΣΙΜΟ ΤΟΥ ΜΑΛΛΙΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΦΟΡΕΣΙΕΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΟΡΕΣΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
![]() |
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΦΟΡΕΣΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ |
ΦΟΡΕΣΙΑ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
ΑΡΧΕΙΟ: ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑΣ ΑΡΝΑΡΗ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΤΗ ΜΑΝΤΗΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΥΣΤΑΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΕΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ
ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΦΟΡΕΣΙΑΣ:1α. ΜΑΝΔΗΛΑ Η ΣΑΠΛΑ (ΕΣΑΡΠΑ) Η ΜΠΟΛΙΑ
ΜΕΤΑΞΩΤΗ ΝΥΦΙΑΤΙΚΗ ΕΣΑΡΠΑ-ΜΠΟΛΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ '10
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
1β, ΤΣΕΜΠΕΡΙ: ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΗ ΛΟΥΡΙΔΑ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΥΠΤΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΙΟΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΔΗΛΑ. ΤΟ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΄20.
2.ΤΡΑΧΗΛΙΑ
![]() |
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΤΡΑΧΗΛΙΑ ΔΕΞΑΕΤΙΑΣ ΄20.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
|
4α. ΣΕΓΚΟΥΝΑ
Η ΣΕΓΚΟΥΝΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 120 ΧΡΟΝΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
4β. ΖΩΝΑΡΙ ΦΟΡΙΟΤΑΝ ΔΙΠΛΩΜΕΝΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΦΙΓΓΕΙ ΤΗ ΣΕΓΚΟΥΝΑ.
ΥΦΑΝΤΟ ΖΗΠΟΥΝΙ Η ΜΠΟΛΚΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΄10
![]() |
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΣΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
![]() |
1890-1900 - ΥΦΑΝΤΗ ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΠΟΔΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΡΓΑΛΕΙΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΕΞ΄ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΠΟ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΑΓΑΝ ΟΙ ΜΕΣΣΑΠΙΩΤΕΣ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ |
![]() |
ΝΥΦΙΑΤΙΚΗ ΟΛΟΜΕΤΑΞΗ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ 1935 ΑΠΟ ΤΑ ΨΑΧΝΑ
ΚΕΝΤΗΜΕΝΗ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ ΜΕΤΑΞΩΤΗ ΚΛΩΣΤΗ.
ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΝΤΗΜΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΚΛΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ
|
Η ΠΟΔΙΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΖΗΠΟΥΝΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΜΕΣΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ.
ΤΟ ΓΟΥΣΤΟ , Η ΦΙΝΕΤΣΑ, Η ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ, ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΤΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΕΣΙΑΣ.
8. ΦΛΟΥΡΙΑ, ΠΕΝΤΑΓΙΟΝ, ΚΑΡΦΙΤΣΑ, ΒΡΑΧΙΟΛΙ , ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ
9. ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΙΑ
![]() |
ΨΑΧΝΙΩΤΙΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ
ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
"ΟΙ ΡΙΖΕΣ"
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Β.Γ. Μ.
Σχόλια